WeChat: liu18282041214
2. Gönderdiğimiz tüm ürünler sıkı test prosedürlerine tabidir.Lütfen bunları satın alabileceğinizden emin olun.
2. Olumlu geri bildiriminiz ve 5 yıldızınız firmamızın onaylanması ve tanınmasıdır.Biz çok happy.At aynı zamanda, size iyi bir olumlu geribildirim vereceğiz.
Tüm dizüstü bilgisayar anakartları, nakliye sırasında RTC pillerini çıkarmak için varsayılandır.Umarım bunun kargo yönetmeliği olduğunu anlayabilirsiniz.
İade ve İkmal Politikası
Alıcı, malları kendi pahasına iade etmelidir
E-posta: [email protected]
Satın almadan önce, lütfen sadece parça numarasına göre sipariş verin.
Şirket 2004 yılında kuruldu ve güçlü platform kaynaklarına sahip.Ekspres satışta ihtiyacınız olan ürünleri bulamazsanız, bizimle iletişime geçebilir ve neye ihtiyacınız olduğunu bize söyleyebilirsiniz.Şirket her türlü dizüstü bilgisayar anakartını, aksesuarını, ekranını vb. İşletmektedir.
Hakkımızda
3 Mallar yanlış teslim edilirse ve yeniden gönderilmesi gerekiyorsa, sizin için doğru ürünleri değiştirmek için lütfen zamanında bizimle iletişime geçin.
2 İadeler yalnızca ürün fiyatları, taşıma ücretleri, posta ve navlun ücretleri için geçerlidir.
Müşteri hizmetleri personelimiz tüm e-postalarınıza 24 saat veya daha kısa sürede cevap verecektir.Bize danışmaya hoş geldiniz.
Herhangi bir kusurlu ürün için 1 tam garanti
skype canlı:.cıd.335b894a5f8ad6bf'nın sohbeti
Sevgili arkadaşım Bize ulaşın
3 Sipariş bilgilerini aldıktan sonra 5-7 gün içinde teslimatı ayarlayacağız.
Taşıma İmzalama ve Alma Bildirimi
Mal taşımacılığı için ithalat tarifeleri, vergiler ve harçlar proje fiyatına dahil değildir.Bu masraflar alıcı tarafından karşılanır.
Anakart, LCD ekran, her türlü aksesuarın belirli parçaları veya seri numaraları vardır.Değiştirmek istediğiniz öğenin parça numarasına göre sipariş vermelisiniz.Bu, iadeleri, gecikmeleri ve ikmal maliyetlerini önlemek içindir.Öğenin parça numarasından emin değilseniz, lütfen öğenin üreticisine danışın ve satın aldığınız öğenin doğruluğunu belirlemek için müşteri hizmetleri personelimizle iletişime geçin.
Özel bir ulaşım moduna ihtiyacınız varsa (örn.EMS UPS, DHL...), lütfen bize bildirin.
geri bildirim
Varsayılan olarak, malların nakliye maliyetinin %50'sini karşılayacağız.
Malları imzaladığınızda paketin ciddi şekilde hasar gördüğünü ve hasar gördüğünü tespit ederseniz, lütfen malları imzalamayı reddedin ve zamanında bizimle iletişime geçin.
Ürünlerimiz hakkında olumsuz geri bildiriminiz varsa, sorunları zamanında çözebilmemiz ve size mükemmel bir alışveriş deneyimi sunabilmemiz için lütfen önce bizimle iletişime geçin.